Czy byłeś już na SUCCESS NIGHT?! - Jak prowadzić własną firmę? | Jak prowadzić własną firmę?

Jak Prowadzić Własną Firmę

JPWF

marta

tagline

marta

Jak się efektywnie komunikować 1:1?


  • Chcesz się lepiej komunikować, lepiej mówić do innych, ale i słuchać?
  • Chcesz umieć przekonać innych do Twojego punktu widzenia?
  • Chcesz unikać nieporozumień tak często, jak to tylko możliwe?
 
 
Czy byłeś już na SUCCESS NIGHT?!

Czy byłeś już na SUCCESS NIGHT?!


Opublikowano  06/06/2017


Ha! To będzie impreza, jakiej nie było. Jeśli chcesz – możesz na nią wpaść, bo event jest imprezą otwartą i ma tylko 3 zasady. Jakie to zasady, gdzie i kiedy?

 

 

1.Czym jest SUCCESS NIGHT?

To spotkanie przy piwie, wieczorową porą. Pierwsze odbyło się pod koniec czerwca w Gdyni. Drugie odbędzie się 29 września 🙂 Wybiera się na nie ekipa Personii, w tym ja, i jak znam życie, mój mąż Łukasz z Tomsky. 🙂 Będziemy rozmawiać o biznesach, o rozwoju osobistym i zawodowym. Będziemy dawać rady i chętnie przyjmować rady. Wszystko w luzackiej atmosferze i proaktywności.

 

2. Po co to robimy?

  • By się dobrze bawić. By się razem pośmiać i pobyć ze sobą na luzie.
  • By się wspierać.
  • By się lepiej poznać.
  • By było fajnie, nietuzinkowo i rozwojowo.
  • By napić się piwa (lub innych dobrych rzeczy)!
  • By realizować moją życiową misję rozwijania innych ludzi i motywowania ich do fajnych zmian.
  • By  zrobić ciekawe wydarzenie dla aktywnych ludzi, którzy chcą cudownie, inaczej niż zwykle, spędzić ten czas.
  • By … – powodów jest mnóstwo!

 

3. Jakie są zasady spotkania?

Spotkanie jest otwarte i darmowe, a może na nie przyjść każdy, o ile wyrazi swoje zainteresowanie pod postem w mediach społecznościowych lub na naszej stronie na portalu evenea (Zuzia nad tym pracuje i link do zapisów będzie w tym tygodniu!). Możesz też zostawić komentarz pod tym postem na blogu🙂

 

Obowiązują tylko 3  zasady:

 

  1. Przychodzą ludzie, którym się w życiu „generalnie chce”. Są proaktywni – w życiu zawodowym i / lub życiu prywatnym Nie mają wstępu marudy, narzekacze, pieniacze i ci, co hejtują. To SUCCESS NIGHT, zatem wylewanie żali przy piwie jest zabronione!!!
  2. Przychodzą ci, którzy tak samo, jak chcą komuś ofiarować pomoc czy dodać skrzydeł, to tak samo chcą otrzymać od innych cenne rady, wsparcie czy dobrze spędzony czas. Jeśli nie masz ochoty się dzielić wiedzą, doświadczeniem lub wsparciem, choćby dobrym słowem, albo jeśli nie masz ochoty tego otrzymać – sorry, to nie miejsce dla Ciebie! Nie oczekuj też od innych więcej, niż sam jesteś w stanie dać.
  3. TO TY WSPÓŁTWORZYSZ TĄ IMPREZĘ! Zatem jak skończymy z piwem na plaży, albo w dzikim tańcu na deskach w Sopocie, albo też ktoś z nas wyjdzie z niczym albo ktoś z nas założy nową firmę, a może podejmie się innego ciekawego wyzwania – TO TY BĘDZIESZ ZA TO WSPÓŁODPOWIEDZIALNY!  Jeśli nie chcesz kreować tego wydarzenia z nami – hmmm, to chyba Cię niestety nie będzie!

 

4. Jak się ubrać na SUCCESS NIGHT?

Jak chcesz 🙂

 

5. Ilu nas będzie na SUCCESS NIGHT?

Nie wiem. Tyle ile się zapisze, tyle, ile pomieści knajpa 🙂 Może 10 osób, a może 30, a może 50. Przyjdziesz, to zobaczysz – nie ujawniamy tego na forum, bo nie chodzi o liczbę, a o klimat imprezy. Ale mam przeczucie, że będzie nas dużo, bo już wiem, kto przyjdzie, zanim opublikowałam tego posta. Zapowiada się mega!

 

6. Gdzie i kiedy dokładnie odbędzie się nasza pierwsza SUCCESS NIGHT?

Szczegóły ujawniamy tylko zainteresowanym. To nie jest impreza reklamowana oficjalnie. Jak jesteś zainteresowany – daj znać w sposób, w jaki opisałam w punkcie 3. Data II edycji to 29.09 – wieczór.

 

7. Czy możesz kogoś ze sobą zabrać?

Jasne, o ile tylko ta osoba spełnia zasady punktu 3 i będzie na liście zapisanych. Chodzi o to, byśmy nie roznieśli knajpy ( 🙂 ), bo będziemy chcieli wcześniej zrobić rezerwację stolika /ów. Jeśli będzie płatna, wszyscy wspólnie rozłożymy te symboliczne koszty na piwo 🙂

 

8. Co jeszcze musisz wiedzieć?

Kurcze, nie wiem! Po prostu będzie mega fajnie 🙂

Zobacz także:

5 wskazówek: Jak być lepszym szefem, przedsiębiorcą, partnerem w biznesie?
jak być lepszym szefem, partnerem w biznesie, przedsiębiorcą
Check lista dobrego rekrutera
check lista dobrego rekrutera
Prosta wskazówka, która znakomicie ułatwia podejmowanie decyzji.
jak lepiej podejmować decyzje
Spodobał Ci się ten artykuł?
Zapisz się do newslettera, a będziesz na bieżąco. W prezencie poradnik o zatrudnianiu pracowników!
  • http://pro-komunikacja.pl/ Joanna z PRo-komunikacja.pl

    Ucieszę się jak trafię do Trójmiasta w tym terminie 🙂

  • Marta Glass

    Ja jestem spragniona ciekawych ludzi 🙂 Martusia poproszę o termin 😉

  • http://tuszynscy.com Marzena Jan Tuszyńscy

    Super, poprszę o termin <3

  • Maria Kamińska

    Również poproszę o namiary na spotkanie 🙂

  • Alicja Walczak

    Marto witaj .podaj mi dokładne dane gdzie i kiedy rozumiem ze dzisiaj o19 .pozdrawiam serdecznie Alicja Walczak