Checklista dobrego handlowca. Czy Ty i Twoi ludzie dają z siebie wszystko w sprzedaży? - Jak prowadzić własną firmę? | Jak prowadzić własną firmę?

Jak Prowadzić Własną Firmę

JPWF

marta

tagline

marta

Chcę szybko informacje na mój email:

  • o nowych postach i filmach
  • o webinarach i szkoleniach
  • i fragment książki Marty "Własny Biznes. Jak dojść do Sukcesu?" gratis!
 
 
Checklista dobrego handlowca. Czy Ty i Twoi ludzie dają z siebie wszystko w sprzedaży?

Checklista dobrego handlowca. Czy Ty i Twoi ludzie dają z siebie wszystko w sprzedaży?


Opublikowano  17/02/2017


Przedstawiam Ci Checklistę Dobrego Handlowca. Czy pamiętasz o tych zachowaniach sprzedając produkt?

 

Co każdy dobry handlowiec robić powinien przed spotkaniem z klientem lub w trakcie, by poprawić swoją sprzedaż?

 

10 punktów dla każdego, kto chce być Naprawdę Dobrym Handlowcem.

 

1. Czy przygotowujesz się do spotkania minimum na dzień przed nim? Czy każde spotkanie z osobna traktujesz jak one – million – dollar- chance?

 

2.Czy masz argumenty za zachowaniem Twojej ceny oraz ilości towaru, jaki chcesz sprzedać?

 

3. Czy znasz typ osobowości rozmówcy i umiesz się do niego dostosować? Czy wiesz, jakie Twój rozmówca ma stanowisko, czy będzie sam na spotkaniu? Czy wiesz, ile ma czasu na rozmowę z Tobą?

 

4. Czy wiesz, czy korzysta z Twoich produktów, oferowanych przez konkurencję? Kto jest Twoją najbliższą konkurencją? Jaką oni dają im cenę?

 

5. Czy przygotowałeś zakres działań, jakie podejmiesz, gdy dojdzie do impasu? Czy wiesz, jakie obiekcje może mieć klient do Twojej oferty?

 

6. Czy wiesz, co jest najważniejsze dla Twojego klienta? Jakimi priorytetami kieruje się dokonując zakupu?

 

7. Czy doceniasz swojego klienta w rozmowie i gratulujesz mu zakupu, jeśli do niego dojdzie?

 

8. Czy po każdym spotkaniu zadajesz sobie pytanie, co wypadło dobrze, a co jeszcze mógłbyś zrobić lepiej?

 

9. Czy robisz notatki z rozmowy, by uczyć się i doskonalić, regularnie je przeglądając?

 

10. Czy podczas spotkania pytasz klienta, kto jeszcze mógłby jego zdaniem skorzystać z Twoich usług / nabyć Twoje produkty? Czy prosisz o dalsze polecenie?

 

 

To jak? Masz 10/10? A może brakuje Ci systematyczności w działaniu? O tym w moim webinarze 28.02.2017 0 20.00. Zapraszam już teraz.

 

Chcesz zobaczyć, jak ja przygotowuję się do spotkania handlowego? Tylko wybacz jakość nagrania, to było moje pierwsze, zrobione już jakiś czas temu.

Twój klient ma obiekcje? Oto wszystko, co musisz wiedzieć, by sobie z nimi lepiej poradzić.

Zobacz także:

5 extra powodów, by założyć firmę w lubuskim :)
jak założyć prowadzić firmę lubuskie
Dlaczego czasem trzeba wziąć dzień pracy zdalnej – tj. dzień pracy poza biurem?
praca poza biurem, praca zdalna
Tony Robbins Unleash the Power Within – opinia – Londyn 2018
Spodobał Ci się ten artykuł?
Zapisz się do newslettera, a będziesz na bieżąco. W prezencie poradnik o zatrudnianiu pracowników!
  • http://stukotpikseli.pl Asia Ryćko-Bożeńska

    Gdzie można się zapisać na webinar, Marto?