Poszukujesz większej motywacji i/lub efektywnej sprzedaży? - Jak prowadzić własną firmę? | Jak prowadzić własną firmę?

Jak Prowadzić Własną Firmę

JPWF

marta

tagline

marta

Bądź na bieżąco!

  • Otrzymuj informacje o nowych artykułach i darmowych szkoleniach prosto na Twoją skrzynkę pocztową.
  • Dołącz do grona moich stałych czytelników*.
 

* Oświadczam, że zapoznałam/em się z zasadami przetwarzania danych osobowych i informacją o administratorze danych osobowych dostępnymi tutaj i zrozumiałem ich treść, a także treść przysługujących mi praw w związku z przetwarzaniem danych. Zrozumiałam/em, że wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celu subskrypcji do newslettera jest dobrowolne i może być w każdym czasie odwołane. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Martę Woźny – Tomczak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Marta Woźny – Tomczak PERSONIA z siedzibą w Gdyni w celu subskrypcji do newslettera i kierowania do mnie informacji marketingowych i handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 
Poszukujesz większej motywacji i/lub efektywnej sprzedaży?

Poszukujesz większej motywacji i/lub efektywnej sprzedaży?


Opublikowano  01/08/2017


Przed Tobą kilka złotych rad na poprawę i wyników sprzedażowych, i Twojego zaangażowania 🙂

 

Jak lepiej zmotywować się do sprzedaży? Jak poprawić wyniki sprzedażowe?

 

Oto kilka sprawdzonych maksym i kilka praw sprzedaży.

 

1. Każde pytanie klienta jest bardziej wartościowe niż godzina Twojego gadania.

2. Sprzedaż to też zabawa. Jeśli traktujesz ją jedynie jak pracę, tracisz cały fun i pasję do wykonywanej pracy.

3. Za każdym razem, gdy masz kontakt z klientem, wchodź w relację mówiąc sobie pewnym głosem: To będzie deal miesiąca.

4. Jedyna rzeczą, jaką powinien robić handlowiec, jest rozmawianie z klientem. Jeśli handlowiec ma tylko 30% czasu pracy na rozmowę, bo siedzi w papierkach lub zwyczajnie się obija, to nie jest handlowiec.

5. Sukces w sprzedaży zależy w 15% od wiedzy i umiejętności, w 85% od nastawienia.

6. Czy pytasz klienta, dlaczego kupił? Dlaczego się spotkał? Dlaczego kontaktuje się akurat z Tobą? Jeśli nie, to pytaj.

7. Bohaterem sprzedaży jest klient. A są niestety sprzedawcy, którzy nadal myślą, że to oni sami są bohaterami.

8. Zadaj sobie szczere pytanie: Czy kupiłbyś swój własny produkt? Jeśli – o losie! – nie, to patrz tutaj: Co zrobić, kiedy musisz sprzedawać produkt, który jest słaby?

9. Gdy budzisz się rano, to wskakuje Ci jakieś 57 600 sekund na liczniku, które o północy znikają. Co z tym robisz?

10. Każdy, kto powie, że ma trudnego klienta, płaci składkowe 100 zł. Bo nie ma trudnych klientów, są tylko handlowcy, którzy sobie z nimi nie radzą. Nie narzekaj, zamiast płacić karę, idź się w tym czasie uczyć.

 

A w PS: Czy znasz 2 kluczowe pytania, jakie masz zadać klientowi, badając jego potrzeby?

Zobacz także:

5 sukcesów i 5 porażek na mojej 10letniej liście jako szefa firmy.
sukcesy i porażki 10 lat firmy Personia
Czego nauczyłam się przez 10 lat prowadzenia firmy?
czego nauczyłam się przez 10 lat prowadzenia firmy
Co trzeba wiedzieć o pieniądzach i co trzeba robić, aby dużo zarabiać?
jak zarabiać pieniądze? jak robić pieniądze?
Spodobał Ci się ten artykuł?
Zapisz się do newslettera, a będziesz na bieżąco. W prezencie poradnik o zatrudnianiu pracowników!