Poszukujesz większej motywacji i/lub efektywnej sprzedaży? - Jak prowadzić własną firmę? | Jak prowadzić własną firmę?

Jak Prowadzić Własną Firmę

JPWF

marta

tagline

marta

Chcę szybko informacje na mój email*:

  • o nowych postach i filmach
  • o webinarach i szkoleniach
  • i fragment książki Marty "Własny Biznes. Jak dojść do Sukcesu?" gratis!
 

* Oświadczam, że zapoznałam/em się z zasadami przetwarzania danych osobowych i informacją o administratorze danych osobowych dostępnymi tutaj i zrozumiałem ich treść, a także treść przysługujących mi praw w związku z przetwarzaniem danych. Zrozumiałam/em, że wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celu subskrypcji do newslettera jest dobrowolne i może być w każdym czasie odwołane. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Martę Woźny – Tomczak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Marta Woźny – Tomczak PERSONIA z siedzibą w Gdyni w celu subskrypcji do newslettera i kierowania do mnie informacji marketingowych i handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 
Poszukujesz większej motywacji i/lub efektywnej sprzedaży?

Poszukujesz większej motywacji i/lub efektywnej sprzedaży?


Opublikowano  01/08/2017


Przed Tobą kilka złotych rad na poprawę i wyników sprzedażowych, i Twojego zaangażowania 🙂

 

Jak lepiej zmotywować się do sprzedaży? Jak poprawić wyniki sprzedażowe?

 

Oto kilka sprawdzonych maksym i kilka praw sprzedaży.

 

1. Każde pytanie klienta jest bardziej wartościowe niż godzina Twojego gadania.

2. Sprzedaż to też zabawa. Jeśli traktujesz ją jedynie jak pracę, tracisz cały fun i pasję do wykonywanej pracy.

3. Za każdym razem, gdy masz kontakt z klientem, wchodź w relację mówiąc sobie pewnym głosem: To będzie deal miesiąca.

4. Jedyna rzeczą, jaką powinien robić handlowiec, jest rozmawianie z klientem. Jeśli handlowiec ma tylko 30% czasu pracy na rozmowę, bo siedzi w papierkach lub zwyczajnie się obija, to nie jest handlowiec.

5. Sukces w sprzedaży zależy w 15% od wiedzy i umiejętności, w 85% od nastawienia.

6. Czy pytasz klienta, dlaczego kupił? Dlaczego się spotkał? Dlaczego kontaktuje się akurat z Tobą? Jeśli nie, to pytaj.

7. Bohaterem sprzedaży jest klient. A są niestety sprzedawcy, którzy nadal myślą, że to oni sami są bohaterami.

8. Zadaj sobie szczere pytanie: Czy kupiłbyś swój własny produkt? Jeśli – o losie! – nie, to patrz tutaj: Co zrobić, kiedy musisz sprzedawać produkt, który jest słaby?

9. Gdy budzisz się rano, to wskakuje Ci jakieś 57 600 sekund na liczniku, które o północy znikają. Co z tym robisz?

10. Każdy, kto powie, że ma trudnego klienta, płaci składkowe 100 zł. Bo nie ma trudnych klientów, są tylko handlowcy, którzy sobie z nimi nie radzą. Nie narzekaj, zamiast płacić karę, idź się w tym czasie uczyć.

 

A w PS: Czy znasz 2 kluczowe pytania, jakie masz zadać klientowi, badając jego potrzeby?

Zobacz także:

Co trzeba wiedzieć o pieniądzach i co trzeba robić, aby dużo zarabiać?
jak zarabiać pieniądze? jak robić pieniądze?
ZŁOTA DZIESIĄTKA najlepszych wpisów na blogu
najlepsze posty na blogu
Kto nie jest mile widziany na spotkaniu networkingowym?
spotkanie networkingowe zasady
Spodobał Ci się ten artykuł?
Zapisz się do newslettera, a będziesz na bieżąco. W prezencie poradnik o zatrudnianiu pracowników!