Piszesz przywódcze komunikaty pełne wizji i inspiracji? Albo treści storytellingowe, które mają za cel przykucie uwagi? Może przemawiasz do ludzi? Dziś polecę pozycję literatury w tym właśnie temacie 🙂
Jeff Bezos kierował Amazonem przez ponad 9000 dni, ale w pracy zawsze zachowywał się tak, jakby był ten pierwszy dzień. Wprowadził zasadę, że w spotkaniu powinno uczestniczyć tyle osób, ile najadłoby się dwoma pizzami. I stworzył skalowalny model, który rozrósł się od małego zespołu w garażu w Seattle do jednego z największych pracodawców na świecie.
Budowanie komunikacji
Wszystko to za pomocą budowania inspirujących przekazów – czyli takiej komunikacji z klientem i pracownikiem, która porywa serca.
Jego techniki komunikacji – stacjonarnie, online, w mailach, czatach czy prezentacji – przeszły już dawno do historii. W książce, która leży u mnie na biurku od 2 dni i pachnie BARDZO świeżym drukiem, Bezos opisuje swoje strategie narracji i budowania komunikatów.
Co łączy dobrą prezentację i wpadającą w ucho piosenkę?
Jak zbudować opowieść, której nie oprą się ani współpracownicy, ani klienci?
Tego właśnie zamierzam się dowiedzieć właśnie z tej książki.
A Ty jaką książkę polecisz?