fbpx

Gdzie można zamówić porządnie wykonane katalogi szyte?

Posted on 9/wrz./2021


Szyte katalogi reklamowe to świetne rozwiązanie dla firm, które mają dużą ilość asortymentu i chcą przedstawić go klientom w atrakcyjny sposób. W przypadku tego typu rozwiązań nie ma ryzyka, że już po kilku razach katalog się zniszczy, jak to ma miejsce w przypadku katalogów, których grzbiety są byle jak klejone.

 

Dotychczas na druk katalogów reklamowych, które następnie poddawane są zszywaniu, mogły sobie pozwolić tylko duże firmy, ponieważ takie katalogi reklamowe były drogie. Na szczęście internetowa drukarnia oferuje katalogi szyte oraz inne foldery reklamowe w niezwykle przystępnych cenach, więc każda osoba może sobie pozwolić na ich zakup.

 

Profesjonalny druk katalogów reklamowych

 

Druk materiałów, do których zalicza się katalog reklamowy to od wielu lat skuteczny sposób na to, aby klienci mogli dowiedzieć się, jakie produkty oferuje firma. Można w nim też przedstawić wcześniejsze realizacje, zamieścić informacje o przeprowadzanych inwestycjach oraz inne dowolne treści. Najważniejsze jest to, aby drukarnia online, która będzie przygotowywała katalogi, mogła zapewnić wysoką jakość. W przeciwnym razie taki druk folderów nie ma większego sensu, bo już po kilkukrotnym użyciu będą byle jak wyglądały.

 

Dlaczego warto wybrać druk cyfrowy?

 

Wybierając drukowanie katalogów metodą cyfrową, nie trzeba od razu zamawiać dużej ilości, co ma miejsce przy druku offsetowym. To natomiast sprawia, że druk katalogów szytych można zrealizować nawet przy zamawianiu pięciu lub dziesięciu sztuk. Cena takich katalogów reklamowych będzie nieco wyższa (w przeliczeniu na egzemplarz), ale dzięki temu firma nie musi składać dużego zamówienia, jeżeli katalog szyty potrzebny jest tylko w kilku egzemplarzach.

 

Jakie foldery reklamowe przynoszą najlepsze efekty?

 

Zanim zlecisz wydrukowanie projektu graficznego na stronie https://www.drukomat.pl/katalog-szyty, powinieneś zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Przede wszystkim katalog powinien być spójny z identyfikacją wizualną twojej firmy, aby nie było wątpliwości, kto tak naprawdę dostarczył go do klienta. Jeżeli natomiast chodzi o ilość stron, to wszystko zależy od tego, co chcesz w nim zamieścić. Na pewno nie warto w projekcie do ostatecznego zatwierdzenia umieszczać zbyt dużej ilości stron, bo takiego katalogu nikomu później nie będzie się chciało przeglądać. Można więc skupić się na tym, aby znalazły się w nim te informacje, które są najważniejsze.

Submit a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *